ჩვენს შესახებ

კომპანია Click_ის კომპიუტერული მომსახურების სერვისი ყველაზე უსაფრთხო და დაცულია მსგავსი ტიპის მომსახურებებს შორის.

მომსახურების მაღალი ხარისხისა და სისწრაფის ერთ-ერთი გარანტი კი კომპანიის პროფესიონალ თანამშრომელთა კვალიფიციური გუნდია, რომელმაც გაიარა სპეციალური ტრეინინგი მომსახურების კულტურაში, პროგრამული უზრუნველყოფის მართვაში, როგორც მაიკროსოფტის, ასევე ეფლის პროდუქტებისთვის.

Click_ის აბონენტებს მოემსახურებიან როგორც ოპერატორები, ასევე აიტი სპეციალისტები.

ჩვენი სპეციალისტები ძირითადად დისტანციური მართვის სისტემით მუშაობენ, თუმცა, თუ კი პრობლემის სირთულე მოითხოვს, აბონენტს საშუალება აქვს ისარგებლოს ადგილზე მომსახურებითაც.

რასმოიცავს დისტანციური მომსახურება?

ჩვენს აბონენტებს შეუძლიათ ისარგებლონ შეუზღუდავი ონლაინ კონსულტაციით მთელი თვის განმავლობაში;

თქვენს სამსახურში ვართ ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით (დილის 10 საათიდან 18 საათამდე) დაგიკავშირდებით მაშინ როდესაც ეს თქვნთვისაა მოსახერხებელი;
არგჭირდებათ ჩვენი ოპერატორის ან სერვის-ჯგუფის ლოდინი;
თქვენ დაცული ხართ ზედმეტი ვიზიტორებისგან;

მომსახურების პროცესი არის მაქსიმალურად უსაფრთხო და საიმედო. ამასთან ერთად თქვენ თავად აკონტროლებთ თქვენი კომპიუტერიდან პროცესის მიმდინარეობას და თვალს ადევნებთ თუ როგორ აგვარებს ტექნიკურ ხარვეზს ან პრობლემას ჩვენი აიტი სპეციალისტი.
რახდება თუ კი პრობლემის გადაჭრა ვერ ხერხდება ოპერატორის დონეზე?

იმ შემთხვევაში თუ კი ჩვენი ოპერატორი ვერ შეძლებს თქვენი პრობლემის გადაჭრას დისტანიციურად, თქვენ ისარგებლებთ მობილური ჯგუფის მომსახურებით, რომელიც თქვენთვის მოსახერხებელ დროს გესტუმრებათ და ადგილზევე გადაგიჭრით წარმოქმნილ პრობლემას.
კომპიუტერის ნაწილების მექანიკური (კვების ბლოკის, ოპერატიული მეხსიერების, პროცესორის ან მყარი დისკის)დაზიანების შემთხვევაში თქვენ საშუალება გექნებათ ისარგებლოთ ჩვენი პარტნიორი კომპანიის სერვისცენტრის მომსახურებით, სადაც ჩვენი პაკეტების ფარგლებში მიიღებთკომპიტერული ტექნიკის დიაგნოსტიკის მომსახურებას დამატებითი გადასახადის გარეშე.

Spread the love